Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Πρόγραμμα αντικατάστασης iPod nano (1ης γενιάς)

Η Apple ξεκίνησε πρόγραμμα αντικατάστασης για το πρώτο iPod Nano, εξ' αιτίας ενός προβλήματος στη μπαταρία της συσκευής. Το πρόγραμμα ισχύει και για τη χώρα μας. Το site της Apple αναφέρει:


"Η Apple έχει διαπιστώσει ότι, σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις, η μπαταρία του iPod nano (1ης γενιάς) ενδέχεται να υπερθερμανθεί και να δημιουργήσει κινδύνους ασφαλείας. Τα iPod nano που επηρεάζονται από το θέμα διατέθηκαν στην αγορά από τον Σεπτέμβριο του 2005 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2006.
Αυτό το θέμα διαπιστώθηκε ότι οφείλεται σε έναν συγκεκριμένο προμηθευτή μπαταριών που παρείχε μπαταρίες με κατασκευαστικά ελαττώματα. Αν και η πιθανότητα εμφάνισης αυτού του φαινομένου είναι μικρή, αυξάνεται ανάλογα με την ηλικία της μπαταρίας.
Η Apple συνιστά να πάψετε να χρησιμοποιείτε το iPod nano (1ης γενιάς) σας και να ακολουθήσετε τη διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω, χωρίς χρέωση.
Σημείωση: Αυτό το θέμα με την μπαταρία αφορά συγκεκριμένα το iPod nano (1ης γενιάς) και δεν επηρεάζει κανένα άλλο iPod.
Μπορείτε να παραγγείλετε μια νέα μονάδα από ένα εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις Apple (AASP). Φροντίστε να έχετε κοντά σας το iPod nano για την εξακρίβωση του σειριακού αριθμού.
Θα γίνει έλεγχος του σειριακού αριθμού του iPod nano σας προκειμένου να εξακριβωθεί ότι καλύπτεται από το πρόγραμμα. Θα παραλάβετε τη νέα συσκευή σας περίπου 6 εβδομάδες από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το παλιό iPod nano (1ης γενιάς) σας.
Αν έχετε ένα εξατομικευμένο iPod nano, η νέα συσκευή δεν θα έχει τα χαρακτηριστικά που προσθέσατε. Χρησιμοποιήστε το iTunes για να δημιουργήσετε αντίγραφο ασφαλείας των δεδομένων που περιέχει το iPod nano σας πριν το στείλετε για αντικατάσταση.
Πώς μπορείτε να αναγνωρίσετε ένα iPod nano (1ης γενιάς):
  • Έχει πρόσοψη από πλαστικό σε μαύρο ή λευκό χρώμα και ασημί μεταλλική πλάτη - τα μεταγενέστερα μοντέλα iPod nano έχουν μεταλλικές επιφάνειες στην πρόσοψη και την πίσω όψη. Δείτε τις εικόνες σε αυτήν την ιστοσελίδα.
Η νέα συσκευή iPod που θα παραλάβετε θα καλύπτεται από εγγύηση εμφάνισης βλάβης διάρκειας 90 ημερών από την ημερομηνία του σέρβις."
Πηγή: Apple.com/gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου