Το τελευταίο διάστημα, η Samsung στις διαφημίσεις της δείχνει να έχει μία επιθετική διάθεση προς τις συσκευές της Apple. Σε πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε η υπεύθυνη marketing της Samsung, εξηγεί την ιδέα πίσω από αυτή τη διαφημιστική καμπάνια, και τα σχέδια που έχει η εταιρία ώστε να κερδίσει όλο και περισσότερους καταναλωτές.
Από ότι είπε η Younhee Lee, η Samsung θέλει να αποκτήσει κύρος, παρόμοιο με αυτό της Apple, με απώτερο σκοπό τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Για να γίνει αυτό όμως, πρέπει η Samsung να αποκτήσει φανατικούς καταναλωτές, οι οποίοι δεν αγοράζουν τα προϊόντα της μόνο βάση των χαρακτηριστικών τους, αλλά και επειδή είναι Samsung. Κάτι παρόμοιο δηλαδή με αυτό που έχει καταφέρει η Apple, η οποία σημειωσε και ρεκόρ κερδών το προηγούμενο 4μηνο.
Έστι, στις διαφημίσεις που προωθεί τον τελευταίο καιρό η Samsung, προσπαθεί να προβάλει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των συσκευών της απέναντι σε αυτών της Apple, και πιο συγκεκριμένα του Galaxy SII απέναντι σε αυτά του iPhone 4S. Παράλληλα δείχνει τους οπαδούς της Apple ως "κολλημενους" σε ξεπερασμένες συσκευές. Στη συνέντευξη της πάντως, δεν έκανε κάποια ανοιχτή επίθεση προς την Apple, και αναφέρει προς το επόμενο βήμα της εταιρίας είναι να αναδείξει τη σχέση των χρηστών με τις συσκευές της Samsung.
Παρακάτω φαίνονται οι διαφημίσεις της Samsung που αντιπροσωπεύουν τη πολιτική αυτή.
Πηγή: Modmyi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου